Het wordt steeds gezelliger!

De wekelijkse Instuif weer. Elke woensdagochtend vrije inloop. Het enige wat je hoeft te doen is bijtijds opstaan en zorgen dat je om 9.30 uur je aanwezigheid meldt. Vervolgens twee rondes lopen in altijd weer wisselende samenstellingen; en ook dames en heren gemengd. De HCP tabel regelt wel dat er voor iedereen gelijke omstandigheden zijn. Dit schreef ik ongeveer een maand geleden.

En deed een oproep om de opkomst wat te verhogen. Ik weet niet of dit heeft bijgedragen, maar feit is dat afgelopen woensdag we met 23 enthousiastelingen aanwezig waren! Zo’n 25% meer dan vier weken geleden. EN ook heel belangrijk; inmiddels 8 dames aanwezig.

Op naar de 30 nu.

Ook deze dag zat het weer wederom mee. Droog, zonnetje, niet veel wind en niet te warm. Ideale golfomstandigheden. Vandaag strokeplay met halve handicapverrekening. De neary genderneutraal op hole 1.

Een gezellig rondje gelopen met Rosa en René.
Zoals eigenlijk altijd prachtige ballen, afgewisseld met waterballen. Het was wederom een fantastische dag en weer lekker in de wei gespeeld. Met natuurlijk als afsluiting nagenieten op het terras.

Dus, komt allen volgende woensdag.

De data

Birdies: Rob Andringa, Ruud Andringa, Ed de Groot, Fred Nelis, Jacqueline van der Linde, Sjoerd Bron en Gerard Stevens.

Neary: Rosa Mendia

Uitslag
3. Gerard Stevens, 64 slagen
2. Corrie Brandt, 64 slagen
1. Peter Janneman 62 slagen

Peter Janneman

PS. Woensdag 31 juli wordt het heerlijk weer.

Geplaatst op: 29-07-2024