Dames pakken de winst!

Op de 2e wedstrijd van de Zomeravondcompetitie was het wéér heerlijk weer! Jammer genoeg had de organisatie nog extra werk, want er kwamen, zonder af te zeggen, leden niet opdagen!
Mijn flight bestond uit Pim, Charly en ik. Wij startten op hole 3. Omdat ik de vorige keer had gewonnen, was ik nu wel wat zenuwachtig. De eerste slag vloog helemaal naar links uit beeld, maar lag gelukkig nog speelbaar. De Neary stond op hole 4 en mijn bal lag nog net op de green!

Die eerst holes verliepen wat stroef, zodat de flight achter ons een paar keer moest wachten (excuses). Later kwamen we wat beter op gang. Het was wonderbaarlijk hoe de baan van de bal soms verliep. Lopen we rechtuit te zoeken, maar door een paar rietstengels was de bal een heel eind naar links gegaan! Ook hadden we alle drie een keer, flink last van een bunker die niet meewerkte! Moe maar voldaan kwamen we terug in de brasserie. Na een heerlijk koel drankje volgde de uitslag.

Er bleken veel birdies geslagen: Wien Philips had er zelfs twee!
Martin Scholten
Peter Janneman
Arnold de Kort
Roland Tiemessen
Roy Bihari

Mijn Neary werd eerst verbeterd door Ernst Oosterloo en daarna legde Roland Tiemesen zijn bal zo dicht bij de hole dat niemand hem meer kon verbeteren!!

Punten verdeling:
5e Peter Janneman 35
4e Martin Scholten 35
3e Grace Imamkhan 35
2e Jacqueline v d Linde 40
1e Mieke v d Linden 41

Met dank aan de organisatie!
Op naar 30 augustus voor de 3e en laatste wedstrijd!

Mieke van der Linden

Geplaatst op: 28-07-2024