Instuiver van het jaar 2022

De een na laatste instuif van 2022 stond in het teken van de instuiver van 2022. Maar voor deze gebeurtenis, eerst nog een paar rondjes golfen.
Deze keer een teamwedstrijd. De Stableford punten van de flightgenoten opgeteld en delen door het aantal, ziedaar het resultaat. De neary bij de dames wordt volgende week (dan de laatste instuif) bestreden, bij de heren was dat Theo de Kok.

De instuiver van het jaar wordt bepaald door de instuifcommissie, gesteund door een aantal vroegere bekroonden. De keuze viel ditmaal unaniem op Bram Beun. Vaste instuiver, ernstig ziek geweest, niet geheel meer de oude, maar vol enthousiasme weer elke week present. Sjoerd Bron (instuiver van 2021) overhandigde de trofee. Onder het genot van een drankje en de bitterballen heerlijk nagenieten in het zonnetje. Goed om Bert de Haan weer te zien!

De uitslag
Birdies werden geslagen door: Sjoerd Bron, Bas Overwater en Wim van Engelenburg.

Het winnende team met 30 punten:
Eddy de Groot en Martje Franse. Ciska Veldhuizen is helaas eerder gestopt en ziek naar huis gegaan.
Het team op de tweede plaats met 28 punten:
Ben Bruggeman, Sjoerd Bron, Bas Overwater en Wim van Engelenburg

Tot volgende week voor de laatste instuif van dit seizoen.

Koos Tipker en Wil van Horssen

Bekijk de foto's