Alle spelers waren winnaars

Op 22 september heeft de jeugd van de Golfvereniging Weesp een wedstrijd gespeeld. Het was om te beginnen fantastisch weer! We speelden in twee categorieën: 3 holes en 9 holes. In beide groepen deden drie golfers mee.
En wat was het spannend! In de groep van de 3 holes was de winnaar Valentino gevolgd door Colin en Tessa.
De groep van 9 holes kwam wat later binnen en werd opgevangen bij de green van hole 9. Leuk zoveel publiek!
De winnaar? De broer van Valentino, Luciano!

Winnaars? Alle spelers waren winnaars. Na afloop een hapje en een drankje en gezellig napraten (of balletjes slaan op de driving range).
Voor herhaling vatbaar? Zeker! Dat gaat gebeuren. De oudsten konden niet meedoen omdat ze toch nog naar school moesten. Daarvoor gaan we een andere wedstrijd regelen.

Peter Roest

Geplaatst op: 23-09-2021