De instuif van 5 augustus

Het was de eerste instuif in Corona tijd. Best wel spannend: komen er meer dan 36 mensen, houdt iedereen zich aan de afspraken? Raar maar waar: precies 36 instuivers meldden zich en iedereen deed zijn best om afstand te houden. Zo fijn om weer veel vertrouwde gezichten te zien en leuk om nieuwe instuivers te ontmoeten.
Ook leuk om te zien dat iedereen vroeg aanwezig was: “elk nadeel heb zijn voordeel”.

Traditiegetrouw speelden we, zoals elke eerste instuif, Stableford. Iedereen had keurig zijn of haar nieuwe handicap genoteerd en we gingen er van uit dat we een aantal kaarten aan Bert de Haan konden meegeven van spelers die hun hcp hadden verbeterd. Bert hoefde geen kaarten mee te nemen.

Het werd een heerlijke ochtend: prachtig weer, mooie baan en veel gezelligheid. Na afloop een drankje voor iedereen namens de wedstrijdcommissie.

De uitslag
Birdies werden geslagen door: Kees Braam, Ron Philips, Wien Philips, Ferdinand Vermeulen, Wim van Engelenburg, Roy Bihari, Rutger Kruitwagen en Ton van der Voort. Astrid Bonefaas sloeg er twee!

Dames
Neary: Astrid Bonenfaas
1.  34 punten  Wil van Horssen
2.  33 punten  Astrid Bonefaas
3.  31 punten  Tiny Scholten

Heren
Neary: Kees Braam
1.  35 punten  Adri de Kok
2.  34 punten  Roy Bihari
3.  34 punten  Frans Post

Volgende week zijn we er weer: zelfde afspraken, zelfde tijd!

Wil van Horssen

Geplaatst op: 06-08-2020