Van heinde en verre

Op onze mooie volle wedstrijdagenda had één toernooi een prominente plaats: het Weesper Open dat afgelopen zondag plaatsvond. Dankzij veel publiciteit (onder andere via social media en flyeren in omliggende gemeenten) hadden we zowel 's ochtends als 's middags 'volle bak' met leden en spelers uit heel het land.
In het WeesperNieuws werd er al aandacht aan besteed, hier noemen we graag nog even de sponsoren die deze dag mogelijk maakten: Golfbaan Weesp, Golfvereniging Weesp, Golfschool Weesp, de Brasserie en de firma Boermans. Mede dankzij hen was het een succesvolle dag met mooie giveaways voor de deelnemers en een ruime prijzentafel.
Die prijzen gingen in de verschillende categorieën mee met:

Dames Stableford
1. Marjan Janssen
2. Ria Oostveen
3. Astrid Bonefaas
4. Els Lutgerink

Heren Stableford
1. Jacques Verasdonck
2. Michiel Hiemstra
3. Wilfried Meun
4. Tim Gorter

Dames Strokeplay
1. Monica Leijten
2. Tiny Scholten
3. Teri Brouwer
4. Paulien Gallenkamp

Heren Strokeplay
1. Peter Roest
2. Herman Dahlberg
3. Erik Hansma
4. Joost Leijten

Overall winnaar en dus degene die de wisseltrofee een jaar mag afstoffen: Peter Roest!
De neary's werden geslagen door Paulien Gallenkamp, Herman Dahlberg en Tim Gorter. Rie Zevering won na loting ook een neary prijs omdat in haar ronde geen dame de green haalde.
Birdies voor: Desiree, Peter, Erik (3), Ferdinand, Jacques, Richard, Martijn, Mark (2), Gert (3), Teri, Tiny, Herman (2), Rob, Frans en Joost (2)
Tjerk van der Horst geeft op 12 oktober een clinic voor de deelnemers die even niet hun dag hadden. Hij zal ze fysiek en mentaal vast weer even de goede kant opzetten. Veel plezier Monique, Ilse, Geert, Frans, Christien, Hermi, Alex en Rik!

Astrid Bonefaas

Bekijk de foto's en de groepsfoto's

Geplaatst op: 04-09-2019