De instuif van 21 augustus

Na een lange tijd niet meer meegedaan te hebben met de instuif vandaag eindelijk weer van de partij. Het was leuk om zoveel oude bekenden te zien.
Een mooie dag om te golfen: niet te warm, blauwe lucht en af en toe een wolk, prachtige Hollandse luchten. Wel een harde wind. Waren er daarom zoveel birdies?

Vandaag 30 instuivers. De organisatie was in handen van Loes en Wien Philips en zij kozen deze keer voor een vossenjacht, speelvorm Strokeplay max. 5. Na afloop van de wedstrijd kreeg elke deelnemer een kopie van de kaart van de vos.
Had je het zelfde aantal slagen als de vos dan verdiende je twee punten. Eén slag meer of minder dan de score van de vos: één punt. Alle overige scores leverden niets meer op.

De uitslag

Bij de heren sloeg Peter Janneman de bal het dichts bij de pin. De dames neary werd niet geslagen.

Birdie balletjes voor: Gerard Stevens, Sjoerd Bron, Wim Vinju, Roy Bihari, Peter Janneman, Corrie Brandt, Wilfried Meun, Peter Roest en Jacqueline Dudink.

Dames
Drie dames eindigden met 18 punten:
Rosa Mendia, Jacqueline van de Linden en Jacqueline Dudink

Heren